Πέμπτη, 25 Μαρτίου 2010

Decoupage με χαρτί

Decoupage με χαρτί-ευκολότερο απο τις χαρτοπετσέτες...

Η τεχνική του decopage με χαρτί!!!
Σήμερα λοιπόν μιάς που έχω πολύ ελεύθερο χρόνο εξερεύνησα διάφορες σελίδες...Σε μία απο αυτές ανακάλυψα ένα βίντεο με τεχνική decoupage με απλό χαρτί.
Πώς το επιχείρησα εγώ??!!ΛΟΙΠΟΝ!
Τι χρησιμοποίησα:
*Κορνίζα
*Εικόνες απο τον υπολογιστή
*Ατλακόλ
Εκτύπωσα εικόνες όπως αυτή του μικρού πρίγκιπα απο τον υπολογιστή μου!
Αφού έκοψα με προσοχή τα σχηματάκια μου τα έβαλα μέσα σε λίγο νερό για 3-4''.
Έβαλα ατλακολ στο σημείο της κορνίζας που ήθελα να κολλήσω το καθένα και το άφησα να στεγνώσει
Τέλος αφού στέγνωσε πέρασα ακόμη μία φορά ατλακόλ πάνω απο την εικόνα

Η κορνιζούλα μου είναι έτοιμη!!!
Θα αναρτήσω και τη φωτογραφία να τη δείτε!!

Εάν θέλετε να δείτε το βιντεάκι :
http://www.spraypaintstencils.com/a-zlistings/stencilindex.html

3 σχόλια:

  1. Μια απορία.
    Δεν ξέβαψε η εκτύπωση όταν μπήκε στο νερό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέβαψε ελάχιστα!Εμένα όμως μου άρεσε γιατί φάνηκε πολύ πιο φυσικό!Ουσιαστικά τα χρώματα του έγιναν ελάχιστα πιο θαμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί το βούτηξες στο νερό;;
    Βάλε καμια φωτο να δουμε!
    Αραγε στο ντεκουπάζ με ύφασμα να χρειάζεται άλλη ατλακόλ ή η κρυσταλλιζέ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή