Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

Οι πρώτες μου προσπάθειες με decoupage


Το βαζάκι αυτό αρχικά το θεώρησα μεγάλη αποτυχία καθώς όταν το έφτιαχνα δεν γινόταν εντελώς επίπεδο.Έτσι λοιπόν είπα να το κάνω όλο ανάγλυφο...Και μπορώ να πω πως μου άρεσε αρκετα στο τέλος.Aπο ότι βλέπετε το φωτογράφισα πριν ακόμα στεγνώσει!!!
Τις χαρτοπετσέτες τις πήρα απο τα jumbo.Στο καπάκι έβαλα γύρω-γύρω χαντρούλες και έγινε αρκετά καλό!

μετά
πριν
Το κουτάκι αυτό είναι πολύ απλό αλλα είναι το πρώτο- πρώτο πράγμα που έκανα και είπα να το αναρτήσω για να πέρνουν θάρρος και άλλες πρωτάρες σαν εμένα!!!Δεν χρειάζεται να γινονται πάντα όλα τέλεια κορίτσια!!χαχαχαχα
Έτσι δεν είναι?Αρκεί να έχεις όρεξη!!

3 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα καλή αρχή!
    Η χαρτοπετσέτα πάντα κάνει ζάρες μην στεναχωριέσαι εγώ θεωρώ ότι το ανάγλυφο δίνει τύπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κουτάκι έγινε φοβερό!! όσο για τις ζάρες, εγώ προσπαθώ να κόβω μικρά μοτίβα, όσο μικρότερα, τόσο λιγότερες ζάρες....πρέπει όμως σε αυτή την περίπτωση να ζωγραφίσεις το φόντο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την έχω και εγώ την πρώτη χαρτοπετσέτα!!jumbo?φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή