Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

Πίνεις νες καφέ?...Φτιάξε σκουλαρίκια!!

Σήμερα καθώς άνοιγα ένα κουτάκι απο νες-καφε μου ήρθε η έμπνευση να κάνω με το αλουμίνιο της συσκευσασίας σκουλαρικάκια!!!
Όρίστε λοιπόν τα σκουλαρίκια μου!!
Δείτε βήμα βήμα πως τα έφτιαξα...
Αρχικά εκτύπωσα δύο εικόνες που βρήκα στο ιντερνετ και τις έκοψα.
Αφού έκοψα τις εικόνες έπρεπε να λειάνω την επιφάνεια του αλουμινίου.Με την πίσω πλευρά ενός ψαλιδιού άσκησα πίεση στο αλουμίνιο και ετοιμάστηκε κι αυτό!
Έπειτα κόλλησα τα χαρτάκια μου πάνω στο αλουμίνιο

Αφού στέγνωσε η κόλλα έκοψα το αλουμίνιο αφήνοντας περιθώριο περίπου 2 χιλιοστά στο πλάι και λίγο παραπάνω στο επάνω μέρος. Δίπλωσα το αλουμίνιο προς τα μέσα (στην εικόνα) για να μην έχει το σκουλαρίκι μου κοφτερές επιφάνειες και γωνίες.

Έκανα μία τρύπα με ένα διαβήτη και πρόσθεσα ένα κρικάκι.

Τέλος έβαλα τα κουμπωματάκια και έτοιμα τα σκουλαρίκια!!
Ελπίζω να σας άρεσαν!!
Καλή επιτυχία σε όσες τα δοκιμάσουν!

13 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ Νέμεσις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιιιι τέλεια ιδέα!!!!! ΜΑΡΈΣΕΙ ΜΑΡΕΣΕΙ ΜΑΡΕΣΕΙ!!
    Και έψαχνα και εγώ κάτι σαν μεταλο για να κάνω σκουλαρίκια!Σούπερ!Και η Μεριλιν πολύ μαρέσει:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ Μαγδα για τα καλά σου λόγια...Κι εγώ ενθουσιάστηκα...Με το κιλό τους καφέδες απο εδω και πέρα!!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς δεν είχα βγάλει ακόμα έξω τη σακούλα της ανακύκλωσης. Χθες άνοιξα νέο καφέ. χιχιχιχι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα τα εφτιαξες!!!μπραβο !!
    εχω φτιαξει παρα πολλά κοσμηματακια και διαφορες αλλες κατασκευες με τα αλλουμινόφυλλα φοράω τα κοσμηματακια και όλοι νομιζουν πως ειναι αγοραστα...
    ''απο που τα πήρες;''με ρωτουν ...'τα έφτιαξα απο..τα αλουμινόφυλλα 'απαντώ και δεν το πιστευουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ!!!!
    Ναι κι εγώ το ίδιο παθαίνω....Και απαντάω το ίδιο με καμάρι!!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TELEIA IDEA
    MPRABO SOY...



    http://handmadecreations-dimi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ...ήταν μία πρώτη προσπάθεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά και να φανταστείται ότι αυτά τα σκουλαρίκια τα αγοράζουμε από τα μαγαζιά 40 και 50 ευρώ και με ένα απλο καπάκι...! Και έχουμε και καφέ!!
    Από καπάκι από κονσέρβα δε γινεται??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πωπω...τι λες τώρα;;; σε ευχαριστώ πολύύύ για αυτή τη δημοσίευση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με το που θ ανοιξω τον καφε αυτο θα κανω.....κ μετα θα φτιαξω κ καφε....μη μας πιασει κ κανας πονοκεφαλος ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή