Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

Και η δημιουργία συνεχίζεται....

Σκουλαρικάκια με την ίδια τεχνική http://mikri-arnoula.blogspot.com/2010/05/blog-post_18.html αλλά πιο εξελιγμένα...Αν τα παρατηρήσετε έκανα μερικές τρυπίτσες με μία βελόνα στα πλαϊνά για σχεδιάκι, πρόσθεσα κορδελάκια και απο την πίσω μεριά κόλλησα νήμα και έβαλα χαντρούλες.




Τα σκουλαρικάκια έγιναν απο αυτή την εικόνα για όποιες τη θέλουν....


Να και το κολιέ μου...Ο μικρός πρίγκιππας,μερικές πεταλουγίτσες και μερικά χρωμματιστά
σχοινάκια.




Τα σκουλαρίκια μου άρεσαν πολύ αυτή τη φορά...Κάθε φορά και καλύτερα!!!!
Ελπίζω να σας έδωσα λίγη έμπνευση!!!

14 σχόλια:

  1. Κοπελιά σούπερ είναι! Φανταστικά! Ο μικρός πρίγκηπας τα σπάει! Κάθε φορά και καλύτερα-σωστά! Πολύ καλή η ιδέα με τα σχεδιάκια! Εγώ για να αδιαβροχοποιήσω την εικόνα έβαλα βερνίκι νυχιών διάφανο μια και δεν είχα ειδικό βερνίκι. Χθες ήμουν Θεσσαλονίκη, πήρα κι ένα φύλλο αλουμινίου από το Art time και άπειρες χαντρες και άλλα τζιτζιλάκια από τη Χαντροέλξη. Από Θεσσαλονίκη δεν είσαι κι εγύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι απο Θεσσαλονίκη είμαι!!!ΜΜΜ που είναι το art time??Δεν το ξέρω!!Ούτε τη Χαντοέλξη...Αλλα τα χαντράδικα είναι απειρά!!
    Να σου πω κι εγώ το σκέφτηκα με το βερνίκι αλλά το φοβήθηκα λίγο γιατί εμένα οι εικόνες μου είναι απο απλό εκτυπωτή...μη γίνει χάλια το μελάνι.Σε ένα ζευγάρι σκουλαρίκια κόλλησα απο πάνω αυτό το πλαστικό που ντύνουν τα βιβλία τα πιτσιρίκια στο σχολείο?!Κατάλαβες ποιο λέω??ΑΛΛΑ SOS μην το κάνεις!!!Μου χάλασε το σχέδιο,το μελάνι άλλαξε χρώμμα και τέτοια...
    Εάν έχεις μηχάνημα πλαστικοπίησης μπορείς πρώτα να πλαστικοποιήσεις τα χαρτάκια σου (Αντι να τα κολλάς σε χαρτόνι)και μετά να βάλεις το αλουμίνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ είναι τόοοοσο τέλεια!!!!Τα λατρεύω!:):):)
    Φιλάκια:-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα η ιδέα σου είναι καταπληκτική΄!!!!
    θα το δοκιμάσω και εγώ και ελπίζω να το πετύχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τόσο ωραία και αυτά! Τέλειο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Άννα! Πολύ γλυκό το Blogάκι σου και πολύ όμορφα όσα φτιάχνεις! Ευχαριστούμε για τις τέλειες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Αννακι! Πανεμορφα τα σκουλαρικια σου!!! Φανταστικα!! Ευχαριστουμε και για τις οδηγιες! Θα το δοκιμασω σιγουρα!!!!!!!

    Τωρα να σου δωσω μια ιδεα..Ισως θα μπορουσες να περασεις και απο πανω υγρο γυαλι. Εγω εχς ενα υλικο το diamond glaze, το οποιο το βρισκω εξωτερικο και συγκεκριμενα απο το www.etsy.com το οποιο περνας απο πανω απ την επιφανεια και αυτο το προστατευει σαν υγρο γυαλι.

    Σε εβαλα και στα αγαοημενα μου blogs!!

    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νάντια. Ρούλα σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!
    Ρούλα τo diamond glaze μόνο απο ίντερνετ το βρίσκεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα σου βγήκανε! Ξεκίνησα κι εγώ να κάνω κάτι αντίστοιχο, με αλουμίνιο από κουτάκια μπύρας, αλλά δεν έβγαινε καλό και το παράτησα... Τα δικά σου πάντως έγιναν σούπερ!!!
    Άσχετο: Είδα σε προηγούμενη ανάρτησή σου ότι ψάχνεις για χαρτοπετσέτες. Ρίξε μια ματιά στα JAMBO, την τελευταία φορά που πήγα είχε πολλά σχέδια σε καλές τιμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφα που ειναι ολα!!!φανταστικο blog,μπαινει σιγουρα στα αγαπημενα μου!Να σε ρωτησω θελω να προσπαθησω να φτιαξω ενα τετοιο κολλιεδακι για την κολλητη μου,θα σε πειραξει να βαλω τα βηματα στο blog μου?Φυσικα και θα σε αναφερω ως πηγη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου meli!!!Συγνώμη που τόσο καιρό δεν σου απάντησα αλλά ξέρεις πως είναι τώρα το καλοκαίρι!!!Δεν καθόμαστε και καθόλου σπίτι...Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου!!!Φυσικά μπορείς να βάλεις τα βήματα στο blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. wow einai apisteuta kai 8a ei8ela n rwtisw p brikes auta t alouminenia periblimata....8a to ektimousa poli an mporouses n m peis pws t eftiakses....kai 3ana WOW....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. debbie η ανάρητηση έχει στην αρχή της ένα λίνκ.Πατα το και θα βρεις οδηγείες.
    Το υλικό είναι απο συσκευασία νες καφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή