Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2010

Πορτοφολάκι απο τσόχα

Καλησπέρα καλησπέρα!!!
Σημερα είπα να κάνω μια πρώτη προσπάθεια με τσόχα...Πήρα μερικές ιδέες απο το internet και τελικά κατέληξα σε ένα πορτοφολάκι!

Πάμε Βήμα βήμα?

1)Τι χρειάστηκα...Τσόχα, ψαλίδι, χάρακα, μολύβι,κόλλα (σιλικόνης)
2)Αφού επέλεξα τι μέγεθος θέλω να είναι το πορτοφολάκι έκοψα την τσόχα (20x15).

3)Δίπλωσα την τσόχα και αφού επέλεξα το ύψος που θα έχει η θηκούλα μέτρησα τις διαστάσεις της(15x8).

4)Για το διαχωριστικό του πορτοφολιού (ετσι ώστε να δημιουργηθούν εσωτερικές θήκες):
Εκοψα ένα κομάτι τσόχας (χρησιμοποίησα άλλο χρώμα). Κοίταξα να έχει το ίδιο πλάτος αλλά λίγο μεγαλύτερο μήκος απο την εξωτερική θηκούλα (15x8).Το έκανα (15x9) για να φαίνεται και το άλλο χρώμα.
Μπορείτε να κάνετε όσες θήκες θέλετε.Εγώ έκανα μόνο δύο γιατί θα μου ήταν δύσκολο στο ράξιμο, που το έκανα με το χέρι.5)Αφού τα έκανα όλα αυτά ήρθε η ώρα για το ράψιμο!!Ακολούθησα την τεχνική του παρακάτω βίντεο:

video


Κόλλησα μερικά διακοσμητικά

Τέλος κόλλησα αυτό που αποκαλλώ "χρατς-χρατς" και έτοιμο το πορτοφολάκι!


Ελπίζω να σας άρεσε...


18 σχόλια:

  1. Και φυσικά μας άρεσε; Πώς θα μπορούσε άλλωστε να μην; Πανέμορφο!
    Κατανοητή η εκτέλεση και άψογη η τελική εμφάνιση. Μπράβο σου Αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!!!Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απλα καταπληκρικό!!!!! πολυ θα θελα να ειχα λιγο χρονο παραπανω για να το δοκιμαζα να το εφτιαχνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!
    Είναι πολύ εύκολο...δεν θα σου πάρει πολύ ώρα...για πιο γρήγορα μπορείς ό,τι έκανα εγώ στο χέρι να το κάνεις εσύ σε μία ραπτομηχανή...Είναι πολύ ωραίο και χρήσιμο!Εγώ ήδη άλλαξα πορτοφόλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκύτατο! Και πολύ όμορφα τα χρώματα που διάλεξες! Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρακαλώ Νάντια μου, χαρά μου να μοιράζομαι τις όποιες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο!Ειναι πανεμορφο!Ευχαριστουμε για τις οδηγιες, ειναι πολυ κατατοπιστικες και το βιντεακι που εβαλες πολυ χρησιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα λογια ειναι περιττα!! Φανταστικο!! Ευχαριστουμε πολύ για τις οδηγιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τόσο απλό και τόσο όμορφο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανούλα μπράβο σου..η ιδέα για το πορτοφόλι ητν φοβερή..αλλα δν εχ καταλαβει πωσ να το ράψω στο πάνω μέρος που είναι μονο δηλαδη δεν ενονωνται δύο τσόχες..μήπως μπορείς να το εξηγήσεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Το πάνω μέρος άν παρατηρήσεις είναι διαφορετικά ραμμένο...Το απλό μέσα-έξω σε μία ευθεία!!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. επειδη μενω σε περιοχη που δεν εχω πολλες επιλογες για να βρω υλικα και σιγουρα δεν εχουμε εξειδικευμενα καταστηματα, την τσοχα την αγοραζεις απο ιντερνετ, απο μαγαζι με υφασματα ή απο μαγαζι με εξειδικευμενα υλικα?
    Εαν το παιρνεις απο το ιντερνετ, εχεις να μου προτεινεις καποιο site?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυστυχώς δεν αγοράζω ιδιαίτερα μέσω ίντερνετ!Μια φίλη βέβαια ψωνίζει συνέχεια απο το etsy αλλά κυρίως υλικά για κοσμήματα.Εγώ κανα δυο φορές έχω αγοράσει απο το ebay..Ααα τώρα θυμήθηκα!!!Το art and hobby ή το paco art center (που είναι ελληνικά μαγαζιά) έχουν ιστοσελίδες και μπορείς να παραγγείλεις απο εκεί!!!
    Ελπίζω να βοήθησα!!!
    ΦιΛΙΆ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με βοηθησες παρα πολυ σε ο,τι σε ρωτησα!!!!Σ'ευχαριστω παρα πολυ!!!!!

    Οσον αφορά την τσόχα, δεν μου ειπες τλκ, την παιρνεις απο εξειδικευμενα καταστηματα ή απο βιβλιοπωλειο, υφασματοπωλειο ή κατι αλλο τελοσπαντων?:-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με βοηθησες παρα πολυ, σε ο,τι ερωτηση κ αν σου εχω κανει!!!!Σ' ευχαριστω πολυ-πολυ!!!!!

    Οσον αφορα την τσοχα, την παιρνεις απο ειδικα καταστηματα με υλικα για κοσμηματα ή απο υφασματοπωλειο, βιβλιοπωλειο, ή κατι αλλο τελοσπαντων?:-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σαι καλά!!!
    Τσόχα έχει ακόμα και το jumbo!!Για πρώτη επαφή είναι μια χαρά.Τσόχα έχω πετύχει σε βιβλιοπωλεία, σε μαγαζιά με είδη χόπμι αλλά και σε μαγαζιά με μαλλιά και νήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή