Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

Μας κλέβουν και λέμε κι ευχαριστώ!!!!

Μόνο εγώ εκνευρίζομαι όταν πηγαίνω σε ένα μαγαζί με χάντρες και πληρώνω 2 ευρώ μία- δυο χάντρες???Εδώ και καιρό ψάχνω στο internet για διάφορες τιμές σε Online μαγαζιά...Μερικά έχουν πολύ καλές τιμές αλλά το πρόβλημα σε όλα αυτά είναι πως έχουν κάτι μεταφορικά αστα να πάνε....Ε λοιπόν κατέληξα στο ebay.Κάνεις έναν λογαριασμό και πληρώνεις είτε με πιστωτική ή με κάποιους άλλους τρόπους(Δεν μπήκα στη διαδικασία να μάθω γιατι έχω τα αδέλφια μου για αυτά!!χαχαχα)Ε λοιπόν δείτε μερικά απο αυτά που βρήκα!!

http://cgi.ebay.com/200-Assorted-Colours-Acrylic-Faceted-BICONE-Beads-6mm-/110547507410?cmd=ViewItem&pt=Craft_Beads&hash=item19bd2518d2

http://cgi.ebay.com/100x-Bali-Style-Alloy-Metal-Spacer-Beads-5mm-s-0-5-/370216125691?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item563299c4fb

http://cgi.ebay.com/Swarovski-Crystal-Beads-5301-4mm-dark-rιαainbow-mix-/300439464099?cmd=ViewItem&pt=AU_Beads&hash=item45f39668a3

Για τα έξοδα αποστολής παίζει ρόλο ποιος είναι ο πωλητής..Τα παραπάνω δεν έχουν ούτε έξοδα αποστολής...Τι λέτε?Εγώ πάντως είμαι μες στα νεύρα με όλα αυτά τα καταστήματα με χάντρες και είδη χόμπυ...Και το άλλο, τις προάλλες πήγα να αγοράσω απο μαγαζί με κουμπιά τα λεγόμενα "χρατσ χρατς" για τα πορτοφόλια που κάνω και πόσο έκανε το μέτρο??3 ευρώ...Πήγα μια άλλη μέρα στο jumbo και βρήκα το ίδιο ακριβώς πράγμα και μάλιστα 1.20 μ. με 99λεπτά παρακαλώ!!!

Καλό βράδυ!!!

8 σχόλια:

  1. Κι εγώ νευριάζω με κάτι τέτοιες περιπτώσεις!!! Πάντως αυτά που βρήκες είναι πολύ ωραία. Ειδικά τα λουλουδάκια μου αρέσουν πάρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισαι πολυ καληηηηη!!!ευχαριστουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AAAAA!!!!!ΣΥΓΝΩΜΗ ΞΕΧΑΣΑ!!!!! ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ......ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ....ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ...ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ να δεις πως την πάτησα, παράγγειλα κάτι εργαλεία για διακόσμησή ζαχαρόπαστας από Αγγλία μέσο ίντερνετ, μου ζητούσαν πιστωτική, εγώ δεν είχα αλλά δεν τα έβρισκα πουθενά αλλού και τα ήθελα τόσο πολύ που σκέφτηκα να επικοινωνήσω μαζί τους με mail και να τους πω να βρούμε κάποιον άλλο τρόπο πληρωμής κι έτσι είπαμε μέσο εθνικής τράπεζας, εκεί να δεις τσούξιμο!
    Στέλνω τα χρήματα που η αξία τους ήταν 52 ευρό και τα έξοδα αποστολής που μου ζήτησαν από την τράπεζα ήταν 30 ευρό επιπλαίων (για την τράπεζα που θα τα στήλη) άσε που μου ζητούσαν να καταβάλω και έξοδά αποστολής και για αυτούς στην Αγγλία, αλλά ευτυχώς που ήταν μέσα στο ποσόν που μου ζήτησαν. Και το αποτέλεσμα να φτάσουν τα χρήματα στην Αγγλία λειψά κατά 9 ευρό και κάτι και το αποτέλεσμα να αναγκαστώ να αφαιρέσω κάποιο αντικείμενο γιατί αν έστελνα τα υπόλοιπα που τους έλειπαν θα ξαναπλήρωνα έξοδά αποστολής.
    Συγνώμη που σας πήρα μονότερμα αλλά και εγώ κάπου ήθελα να πω τον πόνο μου και βρήκα την ευκαιρία!
    Και για να μην το ξεχάσω, πέρνα μια βόλτα από το blog μου(http://glukomperdemata.blogspot.com/) να πάρεις ένα βραβείο που σε περιμένει εκεί.
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ καλή πηγή
    ψάχνω για κορδέλες, και δερμάτινα-suede λουράκια. Εχεις καμια ιδέα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Its like you learn my mind! You appear to grasp so much approximately this,
    like you wrote the e-book in it or something.
    I feel that you can do with a few % to force the message house a
    bit, but instead of that, that is great blog.

    A great read. I will certainly be back.

    my web-site; how to get your ex back

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I wanted to thank you for this fantastic read!! I absolutely enjoyed every bit of it.
    I have you book-marked to look at new stuff you post…

    Also visit my blog :: airbnb voucher

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time
    a comment is added I get four e-mails with the
    same comment. Is there any way you can remove people from that service?
    Cheers!

    Here is my blog post :: sports authority coupon

    ΑπάντησηΔιαγραφή