Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

Τέλειο κολιέ απο υφασμάτινα μοτίβα

Πως σας φαίνεται??Ε??Και είναι ένα απλό κομμάτι ύφασμα!!
Βρήκα ένα πολύ ωραίο site που έχει πολύ έξυπνα πράγματα.Σας παραθέτω ένα λοιπόν που μου τράβηξε την προσοχή μου!!
Τι θα χρειατούμε:
-ψαλίδι
-πενσάκι
-ατλακόλ
-ύφασμα(σκληρό) με μοτίβα
-κρικάκια
-αλυσίδα/δερματάκι
-στρασάκια

Βήμα 1
Κόβουμε τα μοτίβα

Βήμα 2
Περνάμε μία στρόση ατλακόλ
Αφού στεγνώσει ξαναπερνάμε κι άλλες στρώσεις.Όσο περισσότερες, τόσο το καλύτερο

Βήμα 3
Περνάμε κρικάκια στα σημεία που θέλουμε (με το πενσάκι)
Βήμα 4
Κολλάμε στρασάκια σε μερικά σημεία


Εύκολο και όμορφο!
Καλή επιτυχία!!!

14 σχόλια:

  1. πώς είναι το αποτέλεσμα;; είναι πολύ σκληρό ;; τακρικάκια πού τα παίρνετε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης να ρωτησω κάτι άλλο κορίτισα, το τελείωμα πώς σας γίνεται;; είναι συμπαθητικό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κρικάκια τα παίρνεις απόοποιοδήποτε μαγαζί με χάντρες!!
    Θα σου πω το εξής:δεν το έχω δοκιμάσει με ατλακόλ και ύφασμα, αλλά με λεπτό δέρμα και 3D glaze γιατί ήθελα να το σταθεροποιήσω.Δεν έγινε κόκαλο, ήταν σταθερό αλλά κάπως σαν ελαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια δεν το έχω φτιάξει...παραθέτω την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία ιδέα και πολύ όμορφο και το αποτέλεσμα, είναι αρκετ΄ιδιαίτερο και προτότυπο....σ ευχαριστούμε πάρα πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφο και ιδιαίτερο!!!!!!Μπορεί να κάνει κανείς εντυπωσιακά κολιέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω φύγει για ικεα!!!! Θα κάνω ακριβώς το ίδιο!!!! Ευχαριστώώώώώώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλά ε?φοβερό!και πολύ έξυπνο!καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή