Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

HELP!!

Κορίτσια καλημέρα!!!
Θέλω τη βοήθεια σας!!Έχω δει κάτι καταπληκτικά κοσμήματα απο δέρμα και δεν μπορώ να καταλάβω πως τα φτιάχνουν...Έχω δει και απο κοντά!Είναι σαν τα έχουν πάρει το δέρμα και το έχουν κόψει και μετά το έχουν κάψει...Αλλά αν δειτε δεν είναι καμμένα, γιατί το χρώμα του περιγράμματος απο την πάνω μεριά (π.χ. δείτε την 2η φωτο) είναι ίδιο με το πίσω μέρος.Οπότε κάτι άλλο παίζει!!
Δείτε φωτο και περιμένω νέα σας!!Ελπίζω να έχετε καμιά ιδέα!!
Φιλιά!




9 σχόλια:

  1. Βασικά το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι το δέρμα είναι απλά χρωματιστό μόνο από πάνω (ή και από τις δύο μεριές αλλά με διαφορετικά χρώματα) κι έτσι όταν κόβεται στο σχήμα που θες εμφανίζεται το κανονικό του χρώμα όπως και από κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι αλλα στέκεται ημικυκλικό...πως μένει έτσι σταθερό??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xa!!!to vrika!!!tha sas deixw sto mellon pws ginete molis to dokimasw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αννουλα επειδη κι εγω δουλευω με δερμα σε καποια κοσμηματα μου...οταν το κοβεις αν το "καψεις" λιγο με ενα κερι θα παρει αυτη τη μορφη! τουλαχιστον εγω ετσι το κανω και γινετε οπως στις φωτος που εχεις ανεβασει απο την μαρθα.....οσο για το μαυρο φοντο νομιζω ειναι ζωγραφισμενο;;;δε ξερω...ετσι μου φαινεται ομως...παρεπιπτοντως η μαρθα κανει φοβερα πραγματα και της αξιζουν συγχαρητηρια, ειμαι φανατικη θαυμαστρια της! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εβίτα κι εγώ έτσι το έκανα ακριβώς...απο που αγοράζεις δέρματα??Θα μας πεις??please?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλε μη με παρακαλας...σιγα το πραγμα...φυσικα και θα σας πω!μεχρι στιγμης δεν εχει χρειαστει να αγορασω!!!!
    ενας φιλος εχει βιοτεχνια και φτιαχνει χειροποιητα σαλονια, κι επειδη ειμαι υπερ της ανακυκλωσης...παιρνω απο αυτον οτι εχει για πεταμα!!!!!ετσι αυτος γλιτωνει τα "σκουπιδια", τα οποια για μενα ειναι θυσαυρος...βεβαια το εργαστηριακι μου τεινει να γινει σκουπιδοτοπος..αλλα ελπιζω να σας αρεσουν τα αποτελεσματα! ;)
    πιστευω να μην σε απογοητευσα! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ τι καλά...τέλεια!Θέλω κι εγώ φίλο με βιοτεχνία!!!χιχιχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στο μεταξυ...εχω κανει και λαθος...τυπογραφικο....ΟΧΙ ΜΑΡΘΑ...ΑΛΛΑ MARTHHA!Ζητώ συγνώμη! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή