Κυριακή, 15 Μαΐου 2011

Δίπλωνε-ξεδίπλωνε και έτοιμο!!

Μιας και τα Σαββατοκύριακα έχω άπλετο χρόνο για δημιουργίες συνiθίζω να στριφογυρίζω με τις ώρες στην καρέκλα του γραφείου μου χαζεύοντας στο internet....
εεεεε.....η καινούρια μου τρέλα είναι η ακόλουθη!!
Τσάντες, πορτοφόλια, κουτιά, μπολ, σουβερ κτλ με τι άραγε??Με λωρίδες απο σελίδες περιοδικών, εφημερίδων κτλ!
Σας παραθέτω ένα ενδεικτικό βίντεο!

Κουτί απο περιοδικά.


Έχω κάνει κι εγώ 2-3 πραγματάκια τα οποία και θα σας δείξω σε λίγες μέρες!!
Καλές δημιουρίες!!!

Δείτε μερικές εικόνες που βρήκα στο internet για να πάρετε ιδέες....



8 σχόλια:

  1. Παρολο που ειναι γνωστη σαν ιδεα...καθε φορα που βλεπω κατι φτιαγμενο με την τεχνικη αυτη εντυπωσιαζομαι!!Δεν εχω προασπαθησει ακομα να φτιαξω κατι .....αλλα θα μας δειξεις εσυ ετσι?
    Περιμενω αναρτησηηηη....χιχιχιι
    φιλακια πολλααααα και να εχεις ενα υπεεεροχο κ ξεγνοιαστω ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ δεν την ξέρω την τεχνική, οπότε ανμένω εναγωνίως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε εγω την ξέρω!!! Έχει πολύ όμορφο αποτέλεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγω που την ηξερα....μια φορα προσπαθησα...βαρεθηκα...κι αποτελεσμα μηδεν! :(
    αντε αντε...κανε πραγματακια να σε θαυμασουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δίπλωνε...ξεδίπλωνε, γίνανε όλα πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλα θαυμάσια!!! Υπέροχη ιδέα ανακύκλωσης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. einai para polu oomorfa mprabo!!! gnwrizeis pou mporoume na doume auth th texnini???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. EPEIDH ENDIAFEROMAI MPOREI KAPOIOS NA M PEI P THA GINEI AYTO???MPORW NA ERTHW??

    ΑπάντησηΔιαγραφή