Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011

Δημιουργικό απόγευμα με SCRAPBOOKING

Καλησπέρα καλησπέρα!!!Χτες το απογευματάκι μαζευτήκαμε με τις καλές μου φιλενάδες και πήγαμε μια βόλτα απο το ΙΚΕΑ...και ο λόγος?Scrapbooking σε καφρέπτη!
Αφού πήραμε τα κατάλληλα σύνεργα θρονιαστήκαμε στο τέλειο μπαλκόνι της φιλης Μάτας και αρχίσαμε να ακούμε προσεκτικά τα όσα μας έλεγε....Με μεγάλη μου χαρά λοιπόν σας παρουσιάζω της δημιουργίες μας....





Και φυσικά απο το ΙΚΕΑ δεν θα έφευγα απλά και μόνο με 2 καφρεφτάκια...Το μάτι μου κλασσικά στα υφάσματα!!!......Τέλειο δεν είναι??
Ήθελα λοιπόν ένα τσαντάκι για τα καλλυντικά, φακούς επαφής κτλ που κουβαλάω στην τσάντα μου και ποτέ δεν βρίσκω εάν τα πετάω χύμα!!!Και voila!!Έτοιμο!







4 σχόλια:

  1. Μπράβο σας συγχαρητήρια! Είναι όλα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχασριστώ πολύ!!!Για άσχετες καλά τα πήγαμε!!!χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ τι όμορφα πράγματα φτιάξατε!!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τσαντακι είναι ΤΕΛΕΙ!!
    Ρε συ εγω αυτα τα τσαντακια τα χρησιμοποιώ για πορτοφόλι!! και θέλω να φτιάξω ένα μόνη μου γιατι το παλιό μου τα χυ φτύσει.. έχεις κανένα tutorial για το τσαντακι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή