Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Μπομπονιέρα από πηλό




Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!


Μιας και αποφάσισα να βοηθήσω μια φίλη για τη βάφτιση της κόρης της, είπα να αρχίζω να πειραματίζομαι με το πώς θα είναι η μπομπονιέρα!!
Ήθελα να είναι κάτι οικονομικό αλλά και κάτι χρήσιμο....όχι απλά ένα όμορφο κουτάκι...
Σας παρουσιάζω με μεγάλη μου χαρά την πρώτη μου προσπάθεια...μπορώ να πω πως είμαι χαρούμενη με το αποτέλεσμα!
Είναι φτιαγμένες από πηλό που στεγνώνει με τον αέρα (jumbo).Αφου στέγνωσαν τα χρωμάτισα με ακριλικά χρώματα.
Λοιπόν!!Αυτά είναι!!Ελπίζω να σας αρέσουν!!Τι λέτε?Θα είναι ωραία μπομπονιέρα? (μάλλον για την καρδούλα μιας και είναι κορίτσι)









11 σχόλια:

  1. Είναι απίθανα, εμένα μου αρέσουν τρελά!
    Πώς τα στερέωσες όμως? Σε πηλό και πάλι ή σε αφρολεξ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια??Χαόρομαι πολύ!!
    Κι εμένα το ίδιο αλλά ρώτησα τη γμώμη σας για να πάρω γνώμες!!
    Μόνο πηλός είναι!Δεν έχει αφρολέξ!
    Λοιπόν!!Μόλις έκοψα τα κομμάτια (τη βάση και την καρδία) έκανα μια τρύπα στη βάση με το ξυλάκι και πέρασα μετά το ξυλάκι μέσα στην καρδιά.
    όταν στέγνωσαν έβαλα λίγη κόλλα στην άλλη άκρη απο το ξυλάκι και το έβαλα στην τρύπα της βάσης!!
    Εύκολο,γρήγορο και οικονομικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφα και ωραία ιδέα εγώ προτείνω και το αστέρι και την καρδιά επίσης μπορείς να βάλεις και ματάκια και να τα κάνεις και προσωπάκια ή να βάλεις στρας και το ξυλάκι να χρωματίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα! Μπορείς να κολλήσεις κι ένα μικρό μανταλάκι πίσω από την καρδιά για φωτογραφίες ή σημειώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι καταπληκτικές και πολύ χαρούμενες! Και η καρδούλα και τ'αστεράκι ταιριάζουν για την μικρούλα! Μπράβο, έχεις φοβερές ιδέες και είσαι χρυσοχέρα! Καλή συνέχεια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα - κι ας είναι η πρώτη προσπάθεια! Χαριτωμένα και χαρούμενα! Μπράβοοο :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες , μπράβο σου!!
    Χαίρομαι που βρήκα το ιστολόγιο σου, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι τελειες! νομιζω θα σε αντιγραψω για να βοηθησω και εγω στην βαφτιση της φιλης μου!τελεια ιδεα μπραβο σου και ευχαριστουμε για την εμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι που σας άρεσε κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα! Ηθελα να ρωτησω μια συσκευασια πηλου των 500gr ποσες τετοιες μπομπονιερες βγαζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή